De eerste 2 weken in spain - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Francis Visser - WaarBenJij.nu De eerste 2 weken in spain - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Francis Visser - WaarBenJij.nu

De eerste 2 weken in spain

Door: Francis Visser

Blijf op de hoogte en volg Francis

02 Mei 2014 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie benieuwd zijn hoe het met mij gaat hier in Madrid.
Vrijdagochtend 18 april om 4 uur vertrok ik naar het zonnige Madrid.
En ondertussen ben ik alweer 2 weken verder. De tijd gaat erg hard hier.
Ik ben blij dat ik leuke huisgenoten heb die me vanaf het eerste moment al goed hebben opgevangen. Ik zit nu in een soort studentenhuis met 9 meiden.
5 Nederlandse meiden en 1 uit Londen en met een paar Italianen. Ze zijn heel aardig en het is erg gezellig hier.
De eerste 2 weken moest ik Spaanse les volgen dit was verder niet heel bijzonder maar toch wel een leuke ervaring. Nu weet ik een paar Spaanse woordjes en kan ik het een en ander af en toe verstaan. De lessen zelf waren of een middagje les of s'ochtends dus dat was wel heel erg fijn. Ik heb in het begin erg veel vrije tijd gehad. Heel leuk om het een en ander te bekijken maar de centjes gaan wel hard. Dus iedere dag stappen gaat op gegeven moment niet meer haha.
Nu heb ik ook nog eens heel erg geluk dat we deze week 2 vrije dagen hebben omdat er hier donderdag ( gisteren ) en vandaag dus feestdagen zijn. Dus vandaag ben ik ook lekker vrij.
Woensdag ben ik even langs geweest bij me stage om kennis te maken. Ik ben daar heel leuk ontvangen en voelde me al vrij snel op mijn plek. Maandag ga ik voor het eerst starten bij de kinderen van 3 tot 5 jaar. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden maar dat laat ik jullie allemaal nog wel weten !
Over een week zal ik weer een nieuw berichtje posten. Nu ga ik opschieten want vanavond gaan we weer eens uit voor de verandering hahaha.

Kusjessss xxx

  • 02 Mei 2014 - 21:31

    Jeannette:

    He super leuk om je verslag te lezen. Zo trots zijn we op je helemaal alleen richting Spanje We zien (via Skype) en horen je elke dag en merken dus dat je t heel erg naar je zin hebt. De foto's zeggen genoeg toch!!!! Een echte student. Meissie veel plezier volgende week bij je stage je zal t vast geweldig vinden met de kindjes. We komen snel kijken. Hvj dikke kusssss

  • 02 Mei 2014 - 22:05

    Pauline:

    Hey meis, via WhatsApp weten wij dat het gelukkig goed met je gaat
    het is een super ervaring. en gelukkig ziet je stage er leuk uit.
    wij hopen ook dat je je draai daar zult vinden . Daar ga je uiteindelijk voor.
    En dat je door je huisgenoten super wordt opgenomen is alleen maar heerlijk
    maar zegt ook iets over jezelf.
    Geniet ervan dikke kus

  • 03 Mei 2014 - 19:09

    Ursula Van Ee:

    Hallo Francis,

    Wat leuk om te lezen!

    Ik vind het onwijs stoer van je dat je dit avontuur aan bent gegaan. Je moeder vertelde me dat ze zo ontzettend trots op je is. En ik snap dat helemaal. (zelfs ik ben trots op je) hihi

    Toen jij de 18e naar Madrid ging vertrok Kayleigh een paar uur later naar Barcelona. Nou, ja eigenlijk Lloret de Mar. Ze is een week geweest met school en heeft het reuze naar haar zin gehad. Vooral van de bezienswaardigheden in Barcelona was ze onder de indruk. Heb jij al een beetje Madrid kunnen verkennen?

    Lieve Francis, heel veel plezier daar. Doe voorzichtig en ik ga je zeker via deze blog volgen!

    Groetjes en veel liefs van ons alle vier.

    Ursula xxxxx


  • 04 Mei 2014 - 20:54

    Cor :

    Hallo meisje
    Over anderhalve week komen wij eens ff kijken bij je want het is daar volgens mij reuze gezellig en veelste mooi weer want je bent bruiner dan ik .Maar vanaf maandag gij je les geven dus geen tijd meer om in de zon te zitten .Veel plezier en tot gauw

  • 05 Mei 2014 - 15:10

    De Vinkjes :

    En vandaag je eerste dag stage? Wij zijn erg benieuwd hoe je dat gaat vinden. Heel veel plezier en we houden je blog in de gaten.
    Gr. De Vinkjes

  • 07 Mei 2014 - 18:44

    Opi Enomi:

    wij zijn trots op je je doet het heel goed we houden van je dikke kus alvast gefeliciteert met je verjaardag GROETJES OPI EN OMI

  • 08 Mei 2014 - 18:03

    Ursula :

    Lieve Francis,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Ik doe het even via deze weg, want ik denk dat onze kaart niet op tijd bij jou is. Hoe is je stage gegaan van de week? Lieverd, een hele fijne dag verder en vanavond: FEESTEN!!!! haha!

    groetjes van ons alle vier.

    Ursula xxx

  • 11 Mei 2014 - 20:00

    Jet :

    Mag ik ook in jouw volgende verhaaltje voorkomen??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Francis

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 3540

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: